Logo 89

Skontaktuj się z nami:
tel: 885 563 079

Owijki do palet

Biała folia LDPE z wielobarwnym, efektownym nadrukiem reklamowym, w rolkach po 50-100 mb. Służy jako reklama zewnętrzna towaru na palecie eksponowanego w hipermarketach.

NADRUK FLEKSOGRAFICZNY SZEROKOWSTĘGOWY


Drukujemy w technologii HD charakteryzującym się wysoką liniaturą i bogatym wysyceniem kolorów. W połączeniu z najnowocześniejszą maszyną drukującą uzykujemy druk w jakości druku rotograwiurowego i offsetowego.

Zalety:

  • wysoka liniatura
  • własna przygotowalnia płyt fotopolimerowych w technice cyfrowej (CTP) wraz wydrukiem próbnym imitującym faktyczny efekt wychodzący z maszyny drukarskiej
  • własne studio graficzne
  • insetter – daje możliwość spasowania druku dwustronnego z dokładnością do 0,2 mm oraz precyzyjnego dodruku rozszerzając wachlarz dostępnych kolorów na maszynie do 20.
  • Smart GPS – system automatycznego pasowania druku. Pozwala na spasowanie druku już na 40m.
  • kontrola jakości kodów kreskowych na całej szerokości i długości wstęgi – 100% kontroli błędów drukarskich na całej szerokości wstęgi


To są nasze atuty, które dają klientom duże bezpieczeństwo szybkiej i bezpiecznej realizacji produktu reklamowego zgodnego z oczekiwaniami w przystępnych cenach.

Rodzajnawierzchniowy i międzywarstwowy
Ilość kolorówdo 10 kolorów
Szerokość zadrukudo 1200mm
PodłożeLDPE, PP, PET, PA, PVC PAPE,  papier/aluminium, papier/LDPE

FARBY SPECJALNE STOSOWANE W NADRUKACH OPAKOWAŃ.

Zastosowanie barw specjalnych w sposób subtelny lub krzykliwy może przyciągnąć uwagę i wyróżnić nasze opakowanie w postrzeganiu konsumenta . W zależności od rodzaju opakowania ten efekt możemy osiągnąć stosująć farby fluorescencyjne, perłowe, matowe, błyszczące lub metaliczne ( supergold lub supersilver). Bardzo dobrze sprawdzają się również kombinację tych efektów – matowego z błyszczącym lub matowego z perłowymi.

W niektórych projektach sprawdzają się farby termiczne, gdzie określony zadruk widoczny jest tylko w określonym zakresie temperatur. 

Można też zadziałać na zmysł dotyku konsumenta stosują farby miłe w dotyku typu soft touch lub na zmysł węchu farbami zapachowymi. W produkcji farb zapachowych stosuje się technologie zamykania zapachu w mikro kapsułki. Wystarczy potrzeć ręką zadruk, a uwolni się zamknięty aromat. Do wyboru zostaję również rodzaj podłoża, może być metaliczne, matowe, w specjalnej barwie lub błyszczące.

Powrót